arrow_drop_up arrow_drop_down

Smartphone Etiquette

Waarom, voor wie en hoe?

69%

van de smartphone gebruikers checkt binnen 5 minuten na wakker worden zijn of haar smartphone

55%

van de vrouwelijke millenials koos, bij de keuze tussen een maand geen sex of een maand geen smartphone, voor hun smartphone

21%

van de kinderen onder de 8 jaar heeft een smartphone

Smartphone Etiquette

Onmisbaar in de huidige tijd. Bijna iedereen heeft een smartphone en zit er dagelijks op. In slechts zeer korte tijd is de smartphone en artikel geworden wat mondiaal door de meeste mensen in bezit is. Door de korte tijd van ontstaan en de impact die het gebruik op het dagelijks leven heeft zijn spontaan ontstane gedragsregels niet uit te sluiten en zelfs onmisbaar in een samenleving.

Op het werk

Smartphone protocol noodzakelijk?

Op school

Smartphone wel of niet in de klas?

Thuis

Is de eettafel een smartphonevrije zone?

Openbaar vervoer

Wel of niet bellen in de bus?

In de winkel

Wachten in de rij voor de kassa, smartphone aan?

Met een selfiestick

Hoe gevaarlijk is zo'n selfiestick eigenlijk?

Tijdens de sex

Even dat berichtje beantwoorden?

Bij de dokter

Geluid aan laten en negeren of toch maar uit?

Op de WC

Gaat ie mee of laat je hem buiten de deur?

Voor wie is dit boek?

Voor iedereen die een smartphone in bezit heeft en beter wil leren omgaan met de mobile telefoon

Heb je een smartphone in bezit? En gebruik je deze wel eens in het openbaar? Dan kan je dit boek goed gebruiken! Maar ook voor jezelf staan er veel tips in dit boek. Wel eens aan veiligheid gedacht? Of hygiëne? Lees hier meer over in dit boek!


Voor jongeren, leerlingen, leerkrachten, opvoeders en ouders

Hoe ga je om met de smartphone op school? In de klas? Tijdens pauze's? Thuis? Op straat? Wat is de rol als rolmodel van ouders, opvoeders en leerkrachten? Hoe ga je om met je eigen gedrag en dat van anderen bij het gebruiken van je mobiele telefoon. Lees in dit boek en doe er je voordeel mee..


Voor werknemers, werkgevers, zelfstandigen, vergadertijgers en klanten van winkels, bedrijven en zorgverleners.

Appen tijdens werktijd? Of toch maar stiekem de smartphone mee naar de WC? En hoe zit het ook alweer tijdens vergaderingen? Wanneer kan je als klant wel of niet je smartphone tevoorschijn halen en is bellen bij de dokter wel of niet handig om te doen? In dit boek lees je meer!


Voor vrienden, ouders, kennissen, buren, relaties en collega's

Hoe voorkom je dat ouders, kinderen, buren, vrienden, relaties en collega's zich (gaan) ergeren aan jouw smartphone gebruik. Hoe voorkom je dat jij je gaat irriteren aan het smartphonegebruik van een anders. In dit boek zijn veel situaties te vinden waar de smartphone een hoofdrol speelt. 


Overtuigd? Koop binnenkort dit boek!

Koekje erbij?